FAQ

 
Platba

Koľko trvá platba bankovým prevodom?

Platbu bankovým prevodom evidujeme do 24 hodín od platby.

Akého majiteľa účtu mám zadať pri bankovom prevode?

Pri prevode, prosím, uveďte ako majiteľa účtu: iM3 s.r.o.

Môžem nakúpiť aj na splátky?

Áno, umožňujeme nákup na splátky pre produkty nad 100 €. Stačí, ak si vybraný produkt vložíte do košíka a v pokladni si vyberiete spôsob platby Quatro.

Viac sa o splátkovom systéme dozviete po kliknutí na odkaz Ako nakupovať na splátky cez Quatro.

Ako získam zľavu na prvý nákup?

Dovoľte nám predstaviť FABULO Family bonusový systém. Zľavy získate po registrácii na našej webovej stránke. Za registráciu Vám pripíšeme na účet 100 fabulíkov.

Viac informácií nájdete na stránke vernostného programu FABULO Family.

Ako uplatním zľavový kód?

Zľavový kód si viete uplatniť v nákupnom košíku. Pod vybranými produktami stačí zaškrtnúť možnosť "Mám zľavový kód" a následne ho tam zadať. Zľava sa automaticky odpočíta z hodnoty objednávky.

Ak potrebujete pomoc, prosím, kontaktujte nás e-mailom na info@fabulo.sk alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Prečo sa mi nedarí úspešne zaplatiť platobnou kartou?

Častým problémom našich zákazníkov pri neúspešnej platbe kartou býva:

  • nízky/nesprávne nastavený limit pre platby na internete,
  • nesprávne zadaný overovací kód,
  • nesprávne zadaný ePin,
  • nestabilné internetové pripojenie.

Ak potrebujete zmeniť spôsob platby, kontaktujte nás, prosím, e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Kde zistím svoj ePin k platobnej karte?

ePin viete zistiť prostredníctvom internet bankingu Vašej banky. Ak ho neviete nájsť, prosím obráťte sa na podporu Vašej banky.
Doprava

Kde môžem sledovať stav mojej zásielky?

Akonáhle je objednávka vyexpedovaná, automaticky e-mailom obdržíte potvrdenie. V e-maily nájdete odkaz na sledovanie zásielky.

Aká je dĺžka dodania?

Dĺžka dodania je uvedená individuálne u každého produktu.Dostupnosť a dĺžku dodania si viete pozrieť v tabuľke, po kliknutí na tento odkaz .

Ak potrebujete overiť dĺžku dodania u konkrétneho produktu, kontaktujte nás, prosím, e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00).

Kedy mám objednať, keď produkty potrebujem doručiť na druhý deň?

Pri produktoch s dostupnosťou "Skladom do 24h" dokážeme objednávky prijaté do 11. hodiny dopoludnia vyexpedovať ešte v ten deň a doručiť nasledujúci pracovný deň. V decembri sa však môže dodacia lehota líšiť podľa vyťaženosti jednotlivých kuriérskych spoločností.

Ak potrebujete overiť dodanie alebo dostupnosť produktov, kontaktujte nás, prosím, e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00).

Objednávky

Kde nájdem daňový doklad?

Faktúru, ktorá slúži aj ako daňový doklad, zasielame elektronicky e-mailom ihneď po prevzatí zásielky. Ak ste sa zaregistrovali na fabulo.sk, faktúru nájdete priamo vo Vašom účte, v sekcii Môj účet – Moje daňové doklady.

Ak sa vyskytne problém, kontaktujte nás, prosím, e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Kedy dostanem faktúru?

Elektronickú faktúru odosielame elektronicky e-mailom, ihneď po prevzatí objednávky.

Ak sa vyskytne problém, kontaktujte nás, prosím, e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Kedy mám objednať, keď produkty potrebujem doručiť na druhý deň?

Pri produktoch s dostupnosťou "Skladom do 24h" dokážeme objednávky prijaté do 11. hodiny dopoludnia vyexpedovať ešte v ten deň a doručiť nasledujúci pracovný deň. V decembri sa však môže dodacia lehota líšiť podľa vyťaženosti jednotlivých kuriérskych spoločností.

Ak potrebujete overiť dodanie alebo dostupnosť produktov, kontaktujte nás, prosím, e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Aká je dĺžka dodania?

Dĺžka dodania je uvedená individuálne u každého produktu.Dostupnosť a dĺžku dodania si viete pozrieť v tabuľke, po kliknutí na tento odkaz

Ak potrebujete overiť dĺžku dodania u konkrétneho produktu, kontaktujte nás, prosím, e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Produkty

Akú mám záruku na jednotlivé produkty?

Na každý produkt ponúkame záruku v rozsahu, ako je uvedené na webovej stránke daného produktu. Minimálna záručná doba sú 2 roky.

Pokiaľ potrebujete overiť záručnú dobu konkrétneho produktu, kontaktujte nás prosím e-mailom na adrese info@fabulo.sk alebo na telefónnom čísle 02/222 007 11.

Kde nájdem záručný list k produktu?

Faktúra priložená k objednávke slúži ako záručný list. Zasielame ju elektronicky.

Ak faktúru omylom vymažete/stratíte, kontaktujte nás, prosím, e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Kde nájdem CE certifikát k produktu?

Ak má daný produkt certifikát CE, je fyzicky označený skratkou CE. Zákazníkom sme povinní vydať CE certifikát len v prípade oficiálneho vyžiadania zo strany dozorného orgánu.

Kde nájdem návod na použitie?

Návody na použitie nájdete na našej webovej stránke pri zakúpenom produkte v sekcii s názvom: Súbory na stiahnutie.

Prípadne nás kontaktujte e-mailom na adrese info@fabulo.sk alebo na telefónnom čísle 02/222 007 11 (Po-Pia: 8:00-16:00) a radi vám ho pošleme.

Ako si mám správne vybrať masážny stôl?

Pomôžeme vám! Vo Fabulo vnímame, že každý zákazník má individuálne požiadavky a práve preto je naša ponuka tak rozmanitá. Môže byť však náročne sa zorientovať a preto sme pre Vás pripravili článok - Ako si vybrať správny masážny stôl na celý život, ktorý Vám v tomto rozhodovaní môže pomôcť.

Radi Vám poradíme aj e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00). Tešíme sa na Vás.

Môžem si u vás zakúpiť darčekový poukaz?

Áno! Aj my, vo Fabulo vieme, že aj poukážky vedia vyčariť úprimnú radosť a úsmev. Stačí len kliknúť na tento odkaz a môžete si vybrať z mnohých cenových hladín darčekových poukazov.Radi Vám taktiež poradíme ohľadom vhodného produktu pre osobu, ktorú chcete obdarovať.

Kontaktujte nás prosím e-mailom na adrese info@fabulo.sk alebo na telefónnom čísle 02/222 007 11 (Po-Pia: 8:00-16:00).

Vrátenie a reklamácia

Vrátenie / výmena / reklamácia

Nezískal si objednaný tovar vaše srdce, nespĺňa vaše očakávania alebo nám ho potrebujete z iných dôvodov vrátiť? U nás máte až 30 dní na vrátenie alebo výmenu! Možnosť vrátenia platí ako pre fyzické osoby, tak aj pre podnikateľov.

Ako prebieha reklamácia?

Reklamácie riešime promptne a hladko ako objednávky. V prípade akéhokoľvek problému s produktom, prosím, vyplňte formulár na odkaze www.fabulo.sk/vratenie-a-reklamacia/ a následné Vás budeme kontaktovať.

Ak mi produkt nevyhovuje, môžem ho vymeniť?

Samozrejme! Môže sa stať, že si produkt nezíska Vašu priazeň, nespĺňa očakávania alebo sa jednoducho rozhodnete vrátiť tovar z iného dôvodu. U nás zákazníkom dávame na vrátenie 30 dní. Prosím, vyplňte formulár na vrátenie na adrese: www.fabulo.sk/vratenie-a-reklamacia/, zvoľte možnosť Vrátiť objednávku, vyplňte formulár a následne Vás budeme kontaktovať.

Ako viem vrátiť objednávku?

Prosím vyplňte formulár na vrátenie na adrese: www.fabulo.sk/vratenie-a-reklamacia/, zvoľte možnosť Tovar mi nevyhovuje, vyplňte formulár a následne vás budeme kontaktovať.

Musím vrátiť tovar na vlastné náklady?

Áno aj nie. Záleží nám na našich zákazníkoch, preto pokiaľ potrebujete produkt vrátiť alebo vymeniť, tovar si vyzdvihujeme na naše náklady v prípade štandardnej dopravy. Avšak v prípade, že sa jedná o nadrozmerný tovar, pomôžeme s jeho prevzatím z pohodlia domova, avšak na náklady zákazníka.

Cenu Vám upresníme e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00).

Ako viem vrátiť objednávku?

Prosím vyplňte formulár na vrátenie na adrese: www.fabulo.sk/vratenie-a-reklamacia/, zvoľte možnosť Tovar mi nevyhovuje, vyplňte formulár a následne vás budeme kontaktovať.

Opravujete masážne stoly?

Áno! U nás to predajom masážných stolov nekončí, postaráme sa o Vás aj po kúpe lehátka. Pomôžeme Vám kedykoľvek bude Vaše lehátko potrebovať pomoc - opraviť, prečalúniť, doplniť chýbajúci diel či vymeniť poškodenú časť. Po určitej dobe používania a namáhania je servis prirodzenou súčasťou, aj keď sa o svoje lehátko ukážkovo staráte podľa návodu na údržbu. Pomôžeme Vám, či už počas, alebo po uplynutí záručnej doby. Viac informácii nájdete na našich webových stránkach.

Sme tu pre Vás a v prípade potreby nás môžete kontaktovať e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Čo v prípade, že si nemôžem dovoliť byť bez lehátka počas servisu?

Máme pre Vás riešenie! Vďaka službe Náhradné lehátko počas servisu Vám môžeme ponúknuť dočasnú náhradu Vašeho masážneho lehátka, aby ste nemuseli ani na jeden deň prerušiť svoju prácu. Služba je dostupná pre všetkých odborníkov, nielen pre našich zákazníkov. Viac informácií nájdete na našich webových stránkách https://www.fabulo.sk/sluzby/servis-masaznych-stolov/.

Pre upresnenie podmienok a doladenie detailov nás prosím kontaktujte e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Novinky a tipy

Ako sa dozviem o novinkách a akciách?

Sledujte nás na sociálných sieťach alebo sa prihláste k odberu FABULOzných noviniek e-mailom a už neprepásnete žiadnu skvelú novinku.

Ako si mám správne vybrať masážny stôl?

Pomôžeme Vám! Vo Fabulo vnímame, že každý zákazník má individuálne požiadavky a práve preto je naša ponuka tak rozmanitá. Môže byť však náročne sa zorientovať a preto sme pre Vás pripravili článok - Ako si vybrať správny masážny stôl na celý život, ktorý Vám v tomto rozhodovaní môže pomôcť.

Radi Vám poradíme aj e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00). Tešíme sa na Vás.

Aké výhody vám ponúka sledovanie FABULO na sociálnych sieťach?

Nezmeškajte žiadnu skvelú novinku, inšpiratívny príbeh alebo dôležitý tip pre talentovaných profesionálov a prihláste se k sledovaniu našich sociálnych sieti. Medzi prvými získate cenné informácie, napríklad aj o súťažiach a majstrovstvách v masážach, neuniknú Vám žiadne akcie, zľavy či iné fabulózne aktivity.

Môžem si u vás zakúpiť darčekový poukaz?

Áno! Aj my, vo Fabulo vieme, že aj poukážky vedia vyčariť úprimnú radosť a úsmev. Stačí len kliknúť na tento odkaz a môžete si vybrať z mnohých cenových hladín darčekových poukazov.Radi Vám taktiež poradíme ohľadom vhodného produktu pre osobu, ktorú chcete obdarovať.

Kontaktujte nás prosím e-mailom na adrese info@fabulo.sk alebo na telefónnom čísle 02/222 007 11.

Showroom

Môžem si produkty prezrieť osobne?

Áno! Príďte sa osobne presvedčiť o kvalite a funkciách Vašeho vysnívaného lehátka, masážnej pištole alebo iného príslušensta pre masáž, kozmetiku alebo fyzio. Naše skvelé kolegyne Vám ochotne poradia s výberom.V Showroome si môžete osobne prehliadnuť viac ako 400 masérskych, kozmetických a fyzio potrieb.

Ak sa chcete uistiť, že produkt, ktorý hľadáte je dostupný v našom showroome, kontaktujte nás pred návštevou telefonicky.

  • Otvorené máme každý pracovný deň, od 09:00 do 15:00.
  • Nájdete nás na adrese: Priemyselná 5333/1, 929/1 Dunajská Streda, Slovenská republika.

Niektoré produkty môžete zakúpiť priamo počas návštevy showroomu a do pár minút ich mať pripravené k vyzdvihnutiu. Platba je možná v hotovosti, aj kartou. Prosíme, návštevu oznámte vopred, telefonicky 02/277 277 941 (08:00 - 16:00), aby sme sa Vám mohli plne venovať.

Môžem si produkty v showroome hneď zakúpiť?

Áno! Niektoré produkty si môžete zakúpiť priamo počas návštevy showroomu a do pár minút ich mať pripravené k vyzdvihnutiu. Platba je možná v hotovosti, aj kartou.V Showroome si môžete osobne prehliadnuť viac ako 400 masérskych, kozmetických a fyzio potrieb. Ak sa chcete uistiť, že produkt, ktorý hľadáte je dostupný v našom showroome, kontaktujte nás pred návštevou telefonicky.

  • Otvorené máme každý pracovný deň, od 09:00 do 15:00.
  • Nájdete nás na adrese: Priemyselná 5333/1, 929/1 Dunajská Streda, Slovenská republika.

Prosíme, návštevu oznámte vopred, telefonicky 02/277 277 941 (08:00 - 16:00), aby sme sa Vám mohli plne venovať.

Môžem platiť kartou v showroome?

Áno! Platba je možná v hotovosti, aj kartou.Ak sa chcete uistiť, že produkt, ktorý hľadáte je dostupný v našom showroome, kontaktujte nás pred návštevou telefonicky.

  • Otvorené máme každý pracovný deň, od 09:00 do 15:00.
  • Nájdete nás na adrese: Priemyselná 5333/1, 929/1 Dunajská Streda, Slovenská republika.

Niektoré produkty môžete zakúpiť priamo počas návštevy showroomu a do pár minút ich mať pripravené k vyzdvihnutiu. Platba je možná v hotovosti, aj kartou.

Prosíme, návštevu oznámte vopred, telefonicky 02/277 277 941 (08:00 - 16:00), aby sme sa Vám mohli plne venovať.

Ďalšie

Ako si mám správne vybrať masážny stôl?

Pomôžeme Vám! Vo Fabulo vnímame, že každý zákazník má individuálne požiadavky a práve preto je naša ponuka tak rozmanitá. Môže byť však náročne sa zorientovať a preto sme pre Vás pripravili článok - Ako si vybrať správny masážny stôl na celý život, ktorý Vám v tomto rozhodovaní môže pomôcť.

Radi Vám poradíme aj e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00). Tešíme sa na Vás.

Môžem si u vás zakúpiť darčekový poukaz?

Áno! Aj my, vo Fabulo vieme, že aj poukážky vedia vyčariť úprimnú radosť a úsmev. Stačí len kliknúť na tento odkaz a môžete si vybrať z mnohých cenových hladín darčekových poukazov. Radi Vám taktiež poradíme ohľadom vhodného produktu pre osobu, ktorú chcete obdarovať.

Kontaktujte nás prosím e-mailom na adrese info@fabulo.sk alebo na telefónnom čísle 02/222 007 11.

Ako sa dozviem o novinkách a akciách?

Sledujte nás na sociálných sieťach alebo sa prihláste k odberu FABULOzných noviniek e-mailom a už neprepásnete žiadnu skvelú novinku.

Opravujete masážne stoly?

Áno! U nás to predajom masážných stolov nekončí, postaráme sa o Vás aj po kúpe lehátka. Pomôžeme Vám kedykoľvek bude Vaše lehátko potrebovať pomoc - opraviť, prečalúniť, doplniť chýbajúci diel či vymeniť poškodenú časť. Po určitej dobe používania a namáhania je servis prirodzenou súčasťou, aj keď sa o svoje lehátko ukážkovo staráte podľa návodu na údržbu. Pomôžeme Vám, či už počas, alebo po uplynutí záručnej doby. Viac informácii nájdete na našich webových stránkach.

Sme tu pre Vás a v prípade potreby nás môžete kontaktovať e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Čo v prípade, že si nemôžem dovoliť byť bez lehátka počas servisu?

Máme pre Vás riešenie! Vďaka službe Náhradné lehátko počas servisu Vám môžeme ponúknuť dočasnú náhradu Vašeho masážneho lehátka, aby ste nemuseli ani na jeden deň prerušiť svoju prácu. Služba je dostupná pre všetkých odborníkov, nielen pre našich zákazníkov. Viac informácií nájdete na našich webových stránkách https://www.fabulo.sk/sluzby/servis-masaznych-stolov/.

Pre upresnenie podmienok a doladenie detailov nás prosím kontaktujte e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00)

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Neváhajte nás kontaktovať e-mailom na info@fabulo.sk, alebo zavolajte na telefónne číslo 02 / 2220 0711 (Po-Pia: 8:00-16:00).Ak Vám nevyhovuje žiadna z týchto možností, môžete nás kontaktovať cez "chat" na našej webovej stránke www.fabulo.sk. Sme Vám k dispozícii každý pracovný deň, od 7:30 do 16:30.