Hodnotenie obchodu

5,0 3056 hodnotení
5
2978x
4
60x
3
11x
2
1x
1
6x
Nevypĺňajte toto pole:
Avatar autora | 23.12.2018
OCHOTNÝ,MILÝ PERSONÁL,ODBORNÁ OBSLUHA
Avatar autora | 20.12.2018
+ Odporúčam rýchle dodanie

Avatar autora | 18.12.2018
Rýchle vybavenie a doručenie objednávky.
Avatar autora | 17.12.2018
+ rýchle jednanie aj dodanie

Avatar autora | 16.12.2018
+ Veľmi rýchlo doručený tovar, aj keď bo až z Nemecka .Cca 1 týždeň.

Avatar autora | 13.12.2018
spokojná kontaktovali ma aj keď nebol skladom aj keď ho už expedovali , spokojnosť, odporúčam
Avatar autora | 7.12.2018
+ Rychle dorucenie

Rychlosť
Avatar autora | 6.12.2018
+ Môj názor na obchod je maximálne pozitívny. Rýchlosť vybavenia objednávky, komunikáciu, dodanie tovaru - môžem hodnotiť na vysokej profesionálnej úrovni a s čistým svedomím odporúčať Váš obchod (ako aj spoločnosť) ďalším zákazníkom. Teším sa na ďalšie objednávky, prajem veľa úspechov a spokojných zákazníkov, ku ktorým samozrejme patrím aj ja.

Avatar autora | 1.12.2018
+ Rýchle dodanie
+ Dobrý pomer cena/kvalita
+ Profesionálny prístup

Tovar bol expedovaný hneď následujúci deň po objednávke (vo večerných hodinách) a doručený na ďalší deň. Tovar je kvalitný a za dobrú cenu. Odporúčam.
Avatar autora | 20.11.2018
+ nemusím hodiť po obchodoch a zabezpečovať si dopravu

Avatar autora | 17.11.2018
+ prehľadný e-shop
+ široká ponuka
+ vernostný systém zliav

Obchod má prehľadný web a našla som tam všetko, čo som potrebovala. V obchode som nakupovala prvý raz, ale oceňujem možnosť odmeňovania verných zákazníkov vernostnými zľavami. Čo ma mierne zaskočilo bolo, že deň po doručení tovaru na miestno vyzdvihnutia mi volali z obchodu, či už som si bola zásielku vyzdvihnúť. (Objednávka bola platená vopred prevodom z účtu.) O pár dní volali znovu, či som si zásielku vyzdvihla. Je možné, že sa len chceli uistiť, či dorazila v poriadku, ale prišlo mi to dosť otravné. Navyše ťažko povedať, či to bola vina obchodu alebo prepravnej spoločnosti, ale balík na výdajné miesto prišiel poškodený a otvorený. :-/
Avatar autora (Administrátor)
Teší nás, že sa Vám páči náš web a oceňujete náš odmeňovací systém. Dlhodobá spokojnosť našich verných zákazníkov je pre nás veľmi dôležitá. Je nám ľúto, ak opakované kontaktovanie bolo pre Vás nepríjemné, chceli sme sa však uistiť, že ste zásielku prevzali. V systéme DPD totiž vidíme iba to, ak bola zásielka prevzatá výdajným miestom, ale nevieme, či ju zákazník prevzal, či bol vôbec riadne informovaný pracovníkom daného výdajného miesta, a že môže pre zásielku prísť do 7 dní. Žiaľ, zásielky sa nám kvôli neinformovanosti zákazníkov často krát vrátili. Chceme to predísť tým, že zákazníkov, ktorý si vybrali ako spôsob dodania výdajné miesto, telefonujeme, aby sme si boli istý, že vedia o zásielke. Ďakujeme za porozumenie! Tím Fabulo.sk
Avatar autora | 11.11.2018
neviem o žiadnej , tovar prišiel rýchlo
Avatar autora | 8.11.2018
+ bola rýchla,načas a bez komplikácií

Avatar autora | 5.11.2018
Som spokojná
Avatar autora | 4.11.2018
tovar som obdrzala po uhradeni faktury o dva dni s cim som maximalne spokojna
Avatar autora | 1.11.2018
+ Super

Avatar autora | 28.10.2018
nakupovala som prvý krát,som nadmieru spokojná s vybavením mojej objednávky.Super obchod,doporučujem
Avatar autora | 27.10.2018
- Darcek k tovaru nebol doruceny , caka sa na riesenie zo strany obchodu .

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Nedopatrením pri kompletizácii zásielky darček nebol pribalený. Darček Vám ihneď expedujeme. Fabulo.sk
Avatar autora | 26.10.2018
+ jednoduchost nákupu

Avatar autora | 26.10.2018
- tovar nedorazil

Objednaný tovar nedorazil, stratil sa po ceste k zákazníkovi a musela som zložito pátrať medzi firmou, kuriérskou službou a výdajným miestom, aby som ho našla. Kuriérska služba označila ako problém nesprávne vypísanie štítku na tovare firmou Fabulo.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý deň, sme radi, že ste zásielku napokon prevzali v poriadku. Je nám ľúto, že ste neboli riadne informovaná. Zásielku sme ihneď odoslali a už na druhý deň bola na pobočke výdajného miesta, avšak kvôli systémovej chybe ste o tom nedostali informáciu. Obyčajne sa odošle SMS správa, že si môžete balík vyzdvihnúť. Balík je uložený na výdajnom mieste 7 dní. Štítky s adresami sme skontrolovali a boli správne vyplnené, aj DPD nám následne potvrdila, že to bola systémová chyba na ich strane. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Fabulo.sk