Kariéra

Vedúci zákazníckej podpory pre internetové obchody / Head of Customer Care

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme rýchlo rastúca spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2007. Pôsobíme v oblasti online obchodu masážnych, kozmetických a rehabilitačných potrieb. Do nášho mladého a dynamického tímu hľadáme ambiciózneho vedúceho zákazníckej podpory, ktorý zabezpečí vysokú kvalitu služieb a zlepší efektivitu a výkonnosť práce. Práca v rodinnom a príjemnom prostredí medzi usmievavými ľuďmi. Ak máte predchádzajúce skúsenosti zo zákazníckeho centra, z oblasti online obchodu, máte dobré obchodné zručnosti a hovoríte po slovensky, po maďarsky a po anglicky ste ideálny kandidát na pozíciu.

Čo vyžadujeme od Vás v rámci pracovnej náplne:
- Riadenie zákazníckej podpory
- Sledovanie a manažment spätných väzieb zákazníkov, recenzií
- Dozor nad príjmom a riadenie reklamácií a sťažností
- Navrhovanie a implementácia riešenia pre zvýšenie efektívnosti výkonu práce zákazníckej podpory
- Dohľad nad logistikou a komunikácia s logistickou spoločnosťou
- Riadenie akcií zameraných na podpory predaja
- Prieskum trhu, sledovanie obchodných príležitostí
- Zavádzanie nástrojov na podporu predaja zákazníckej podpory
- Meranie a zlepšenie výkonu Xsellu a Upsellu uskutočneného zákazníckou podporou
- Meranie a zvyšovanie pomeru opakovaných nákupov klientov
- Riadenie akvizície kľúčových obchodných prípadov, verejných súťaží, veľkoobchodných partnerstiev
- Komunikácia so strategickými obchodnými partnermi a dodávateľmi
- Spracovanie reportov

 

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

Od 1200€ (v závislosti od úrovne kvalifikácie a relevantných pracovných skúsenosti) + variabilná zložka.

 

Zamestnanecké výhody, benefity

Motivačná variabilná zložka mzdy, zamestnanecké zľavy z predávaného tovaru, rodinná atmosféra, firemné akcie, team buildingy, stravné lístky hradené 100% zamestnávateľom, účasť na odborných konferenciách, školeniach a výstavách.

 

Informácie o výberovom konaní

ŽIVOTOPIS spolu s MOTIVAČNÝM LISTOM prosíme zasielať E-MAILOM na team@fabulo.net alebo poštou na uvedené kontakty. Nezabudnite uviesť aj OČAKÁVANÝ MESAČNÝ PLAT (brutto / netto).

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí na základe zaslaných materiálov boli vybraní do ďalšieho kola.

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

 

MIESTO PRÁCE

Malotejedská 515/8, 929 01 Dunajská Streda

 

DRUH PRACOVNÉHO POMERU

Plný úväzok

 

PREDPOKLADANÝ TERMÍN UKONČENIA VÝBEROVÉHO KONANIA

30.8.2019 

 

TERMÍN NÁSTUPU

2.9.2019 

 

 

Požiadavky na zamestnanca

 

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

 

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1/B2)

 

Ostatné znalosti

Pokladňa - základy
Fakturácia - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Strojopis - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Skladové hospodárstvo - základy

 

Počet rokov praxe

2

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- obchodný duch
- zákaznícky orientovaný prístup
- tímový hráč
- samostatnosť
- cieľavedomosť
- iniciatívnosť, proaktívny prístup
- kreativita,
- zodpovednosť
- zmysel pre humor

VÝHODOU pri výberovom konaní sú:
- základné znalosti online marketingu
- prax v internetovom obchode, resp. v call centre
- prax v oblasti predaja a starostlivosti o zákazníkov
- znalosť ďalších cudzích jazykov alebo predošlý pobyt v zahraničí
Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.